Grå dag!

Idag är en sån dag jag bara vill dra något mörkt över mej och bara försvinna! Känns inte alls bra idag. Saknar min bästa Steppe såå in i helsikes varje dag.. Går inte en sekund utan att jag tänker på dej! Allt runt omkring oss är upp och ner.. Känns inte som om de är något vettigt runt om mej och min familj.. Ingen vuxen som är normal... Och saknade efter just DEJ! den är värre än du tror, önskar vi kunde ha de som förr.. Vad är de som har hänt? Vafö blev de så här? Vems fel är de? Mitt,ditt,bådas?!
Kan du inte bara vara som du brukar vara? Vara den som jag älskade så...
Vi två som var oskiljaktiga.. Nu är du på månen och här står jag fortf kvar på jorden och väntar på dej... Snälla kom tillbax och var den du är bäst på och vara!!

En Steppe kram hade jag behövt nu!!
Saknar deej min sannavän. Du sårar mej aldrig, du är en riktigt vän och kommer alltid vara de!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0