Fredag...

Ja äntligen är de helg, men stor suck! Ingen Steppe hemma denna helg iheller! :( längtar så vi blir tokiga här hemma...
Men de posetiva denna helg är att mannen i mitt liv är LEDIG! o vi ska myspys hela helgen! Imon ska vi ha gåsmidda här hemma för mamma, pappa, Mummy, Petra, Kjelle, Anitha. Ska blii myyys!
Förra året hade vi maskerad fest osså, o då sa vi att de skulle vara tradition och ha fest o äta gott! Men nu sitter jag här ett år senare och mitt liv ser lite annorlundare ut :) nu har jag en underbar dotter i mitt liv som gör allt såå himla underbart! Så vi skiter i fest o bara har mys :)
Indis info nu är, att vad de räknades ut så blev du till för ett årsedan på den där fest kvällen :) haha* när vi gjorde sån ut räkning på en sida på nätet stod de att du blide till då! Hihi vilken underbar natt :) haha!

Ni som gör mitt liv värt och leva är:
Cazzandra, Adam, Steppe och min underbara lillebror Benne! Ni är helt enkelt det bästa på denna jord :) <3 älskar er massor!!!


Kommentarer
Postat av: Steppe

Inte så mycket som dom ælskar dig! <3

2011-11-07 @ 10:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0