Orättvisa!

Sånt borde inte hända!
Ingen borde få lida så!!
Fy fasen att de kan bli så...
Tänk o se den där lilla kistan, men den där lilla bäbisen i!
Usch!! Kan inte hålla tårarna tillbaka.. Även om jag inte är er närmaste vän o vi inte ses lr hörs, så lider jag ändå! På nått sätt när man får barn öppnar sej en ny värld o alla som har barn blir man lixom lite mer "vän" mä typ om man kan säjja så!? Låter konstigt. Men aa vet inte hur jag ska förklara de på
Nåt sätt!!

Men det jag vet är om man får säjja så.. Jag är såååååå lycklig över min lillstrumpa! Min underbara älskade dotter Cazzandra Ekberg... Vet inte vad jag hade gjort,sagt om de hade varit vi som stod där i den situation! Hoppas aldrig vi kommer upp leva denna otäcka grej.... :(

Just nu skulle jag behöva en Bamse stor kram av min bästaste vän!! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0