Glöm aldrig!!

Bort att du Steppe är värdefull för många. Alla dina nära och kära hade aldrig klarat sej en sekund utan dej! O jag och min familj hade inte överlevt en milliesekund!! Fy fasen i gatan så lycklig jag är nu! Vem fan som helst kan trampa på mej nu, vem som helst kan spotta på mej, vem fan som helst kan snacka skit! För nu mår jag så otroligt bra att inget kan förstöra mej!
Jag o min bästa vän! Han ger mej sån jädra energi o livs glädje... Nu är mitt liv komplett. Har min underbara man min underbara dotter våran lilla hundis får vi inte glömma sen har jag min älskade lillebror som jag aldrig någon sin iheller skulle vilja mista då hade de varit svårt! O nu äntligen är min Steppe hemma för o stanna hoppas jag!! :)) <3

Nä gonatt från världens lyckligaste tjejja i världen! Ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0