Andra advent!

Aa snacka om att tiden går fort! Hinner ju knappt me... Har haft mys morron mä lillstrumpan. Adam jobbat inatt o var sååå trött. Så håller på o kokar risgrynsgröt till han. Hoppas han blir glad...
Nu ha lillstrumpan somnat i sin gung stol. Tänk hade jag inte börjar koka de så hade jag kunnat lagt huvudet nån minut på kudden. Sovit såå dåligt inatt. Lillstrumpan har fått sin första snuva. Så man var ju lite nojjig. Men nu idag var hon inte så värst snuvig mer. Var väl ba en dagar snuva :) nä nu ska jag kolla över gröten.

Ingen bild nu iheller :)) hihi. Snart... <3
tänker på dej bästaste Steppe!


Kommentarer
Postat av: Steppe

Haha det hoppas jag det kommer längtar som bara den ;) <3

2011-12-05 @ 11:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0