2 dec

22 dagar kvar till julafton! 21 dagar kvar tills den bästa kommer hem. Lääääängtar så. Alla barn längtar till julafton. Jag längtar osså nått enormt!
Jag tycker att familjen Ekberg/Norrman kan få i julklapp att du flyttar hem till Sverige igen!!! De vore den alraste bästaste juleklappen :))

Bliide ingen bild idag ser inte klok ut!!

Såg en lite stjärna blinka på mej genom de svarta molnen, var då snabb på o önska att min bästa vän kunde vara här bredvid mig! Men när jag öppnade ögonen igen. Så var de som alltid. Inte sant aldrig att min önska går in :((
Vafö är de så jobbigt o långt mellan oss snyft


Kommentarer
Postat av: Steppe

Naw hjærtat. Hur långt borta jag æn ær så kommer jag alltid finnas dær vid din sida æven om du inte alltid kan se mig så kommer jag alltid hålla ett vakande øga øver dig. Du ær mitt allt och vill inte det ska hænda dig något.

Æven om du kanske inte får den julklapp du helst vill ha tror jag att jag har kommit på en som kommer gøra dig lite glad iaf.

Ælskar dig stumpan, av hela mitt hjærta och det kommer jag alltid gøra!

Pusspuss Din Steppe

2011-12-02 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0