still boriing!

aa egentligen vet jag inte vaför jag bloggar har egentligen inget vettigt o skriva..
men det för driver tiden lite när man har inget o göra!

har verkligen typ baa sovit hela jääävla dan, o klart varit ute o gått miina promenader!
men mellan promenadern har jag bara sovit!
visst låter det härligt!
men man blir fan i mej bara slöare av o bara sova så!!
nää nu ska ja nog strax åka o sola lita tror jag, ska se om min underbara granne har vaknat ifall han vill följa med miig. o så tror jag nog min lilla mammsiiing vill osså följa med.. annars bliir la hon tokiiig :D

nää tack o hej!


LÄNGSEDAN! faan kan man inte resa tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Så söt du är på bilden Natta! :)

2010-05-19 @ 16:35:20
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0