städat!

aa som bara den har vi städat idah, börjar bli tomt på väggarna, men rätt gott  få det gjort även om det är et tlitet tag kvar tills vi flyttar så har jag tid nu o lika bra o göra det då o sen när mammsingen har tid o hjälpa mej är ju underbart!
vi har faktis haft en riktigt mysig dag jag o moren min...

vad händer nu, jo ska strax köra lillebrorsan till laholm o fixa hans körkort till moppe!
efter det en runda till mellby för o lämna han där, efter en runda till genevaden lämna mamma o lillebror där för sedan åka in till stan o fixa lita!! äntligien kommer ja bli iså graann :D

jag vet mer än du tror!! mej kan du inte lura!!!



o vad hände igår lixom? sur purk? lämnade mej bara så där?!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0