sol/regn?

Vet han där uppe inte riktigt hur han vill ha det lr?
först skiiner solen som baa den o ett tu tre så faller regnet ner?
hel mysko!!
men vem har sagt att vädret är normalt? Nobody....

natten igår fy det var det hemskaste jag varit med, aldrig haft sådant tryck över bröstet förr kunde knappt andas.
helt jävla alvarligt trodde jag att stunden var inne för mej o dö, lr aa vet ifan men ont som in i helvete gjorde det, o kunde knappt få fram nån luft, gjorde mindre ont då jag höll andan så efter ett tag så blev jag yr snurring med tanke på hur länge jag höll andan..
väckte min gubbe o var hel rädd.. men aa det ja skulle komma fram till att efter ciruks 2 timmar hade de släppt o då försökte jag nana igen, men fy de var inte lätt!!

fjååt älskling jag höll vaken dej fast du skulle upp tidigt ;)
Love you <3<3

nä klar tjötat om min när döden upplevelse :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0