OoSSooSS...

Egetligen inget  säjja mer än still fjuk!
bara legat hela jäääääääävla dan, men de har varit rätt gött!!
men problem nr ett när man slöar o nana så mkt, kan jag inte nana nu på kvällen...
typiskt!!

o sen äe jag ensaam älskliingen min jobbe började nu kl 23,00 till 04,00 så är inte sååå jädra länge ikväll men ändå trist o gå o nana själv!!
bättre o vara två :D


hoppas på o blir frisk till imööön måste!! vill inte vara sjuk mer!! :)

vetrinären imon osså för min lilla bäbiis Snäppybuus. han har något problem med svansen, gillar inte alls när jag rör vid den, men har nog sina skäl med tanke på hans hyss härom kvällen då han slööök hen HEL jävla LAX!
att det blev kaos, duma duma dej hund man får inte sno så, men när vi inte såg o han trodde han var själv passade han la på :D lilla rackaren... men nu efterhand lixom hur bra var det på en skala o äta en hel fisk? BEN HUVUD? ALLT?
knas... hundar ska ju inte äta nått på F FISK,FÅGEL,FLÄSK.. men vad göör han.. äter FISK! tokhund!
men kan inte sluta älska han o skratta ni skulle ha sett hans minn när vi kom ner o såg han, haha* näj näj jag har då inte gjort nått..
naaaaaaaw söta lilla babbybusen min... min egna lilla bäbis!


HÄR ÄR PRECIS DAGEN EFTER JAG HADE FÅTT HAN FÖR TVÅ ÅR SEDAN!


HÄR ÄR NU HÄROM DAN NÄR VI MYSER I SÄNGEN, Babby gillar o nana hos mamma :D
min egnaste lilla älskade vove! mamma älskar deej <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0