OFF!

kan man blir mer lessen än så hä?
men aja vi börjar med det roliga, gick toppen på arbets intervjuven, känndes kanon..
o kommer säkerligen bli kanon osså! faan så skoj!
men så ringer man till sitt andra jobb o frågar snällt ifall vi kunde lösa så jag kan gå bredvid så snart som möjligt?
men nää de gick ju så klart inte på detta visset kunde jag ju inte göra?!
O ALLT kändes helt plötsligt jobbig o hemskt! o inte det minsta glad var man iheller.. ursäkta för jag inte vill ställa upp på era handlingar längre, ursäktamej för jag inte vill vara kvar i eran skit längre, ursäkta för att jagvill prova på något nytt, ursäkta för jag tyckte detta verka spännande, URSÄKTA FÖR ATT JA VILL ATT MIN EKONOMI SKA GÅ IHOP SEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
intefan kan man plocka sedel buntar på mina träd ialf..
suck!

o va fan gör man nu, jo man ställer upp o jobba natten ikväll, fast jag inte känner alls för de.
är helt gråt färdig inombords vill verkligen inte!!!!
känner mej helt jävla nere, mår inte alls bra!
fy faaaaaaaaan!
helvetes jävla skit fans blääääääää!
vill inte mer, vill bara gräva ner mej o aldrig mer komma upp, vill aldrig mer se er.....
ÖNSKA ÖNSKA ÖNSKA sååå att jag kunde blir miljonär lr nä den drömen är för svår, önska såå att detta nya löser sej o kan ge mej så jag kan liv nära mej........vill inte slita röööööven av mej längre vill inte krusa er något mer!!

nää tack o hej!

det ända posetiva med detta är väl att jag får spändera natten med min lilla myrispyris o de är väl tur detta!!
tack hunnybunny för du osså ska jobba inatt!!

over and out/ från en beviken o lessen tjejjaa!


kan man drömma seej bort till dej tuttliiisa.. ÖNSKA ja kunde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0