helgen som va!

aa du snacka om en trevlig helg det vae!
först ut gång på frdagen till mårtensson, helt okey bra musik o trevligt sällskap så klart!
simon joinade oss..

lördagen betod av upp o hoppa o ha barn kalas för lillebror william var av 15 ungar + några till..
var rätt fett strängt men var bara o gilla läget o le! :)
efter det var det hem o vila lite o vela til o från vad jag ska göra, men slutade till sist med att jag jävla gick upp tog på mej party facet igen o drog mej in till stan till min lilla tuttliiisa,joinade dom på en sju helsikes härlig för fest mellan fest, sheet nice var det!
gillade det stort, efter en stund mötte min underbara steppe upp mej, faan vad skoj vi hade!

jävla vilken helg hade super skoj!
tack steppe o tuttlisa o så klart Rickaaaaaaardo... Love to u all!!! <3<3







en hääärlig kille... vilken tur du har som hittat han gumman!! <3



miiin söta älskade Tuttlisa/ OLGA! Love you!



love you sooo much baby!



detta är true love.. detta är radar paret nr one... haha* loove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0