härliigt!

aa de känns verkligen mkt  bättre idah, igår var det inget lätt dag, tårar svek hat.. det var stort igår!!
nästan så jag höll på o göra dumma saker, men de vet jag att det ångrar man alltid i slut ändå.. bara för man är arg lessen lr irriterad kan man inte säjja vad o hur som helst, de ångrar man i efterhand...
så jag bet mej i läppen som jag ha lärt mej, de är lixom det bästa!!!

men nu tror jag det ska vara okey o att det är lugnt! ett tag ialf :D haha**

igår solade jag o moren min o underbara steppe!
innan dess slet vi med där jäääääääääävla tältet hos pappa men nu äe de klart, så nu kan de bli barnkalas på lörda!
för min söta lilla lillebror William <3

idag... torsdags mys med tjollerompis o teddeleddan <3<3
fy vad jag har saknat mina barn något kompijööööst!
älskade barn natta äjskar er masssa massa mkt!!!

nä nu ska ja göra nått med mitt liv...
Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0