båstad...

nyss varit en runda i båstaden, fan vad det kändes som sommar då......
solen sken varmt i bilen o as mkt folk redan där..
herre gud jävla båstad bratz...
men menlite rolig road trip dock lite ensamt o åka själv, men hämtade ju upp min lilla stepmummy..
o vi hade en mysig konversation på vägen hem o mina ungdoms fyllor o hur jag har hållt på när jag var liten o ex hur adma såg ut när vi träffades Edith trodde ha nvar mongolid o trög, men ack ack som hon bedroge seej se vad jag har kunnat trolla fram av denna man.. haha**

nä men var väldans så trevligt.. MahalKita Mummy Edith! <3

gjort lita räkmackor till svärfar o gubben min så dm kan äta lita kvällsmat,
natten i kväll ska vi sova i genevaden med mina underbara söta små barn...
Teddeleddan o Tjollerompiiis <3
men innan dess lite trip till solariet?! yesbox...

over and out!

torsdags myys!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha... Ja gjorde mitt bästa i trädgården! :)Är ju nybörjare vett du! :) kram

2010-05-20 @ 18:06:43
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0