sista dagen...

i BANGCHAN!
japp nu idag åker vi till Pattaya, ska blir riktigt skööönt faktis här finns lixom inte så mkt o göra, varit mest cykla till stranden cykla hem bada i poolen ut o äta. så har hela veckan nästan sett ut, så de börja bli lite tjatigt nu så nu äntligen kommer de hända lite mer, troligtvis så imon ska vi ut på nån ö jag adam o benne, ska bli lite härligt så då komme det inte vara nån uppdatering på ett tag men skrivver desto mer nästa gång då, bilderna var lite seeg o ladda upp här så vill ni se bilder bättre o gå in på FACEBOOKEN =9
men kan berätta lite om igår, de var fan i mej ballt, vi var på en thaibuffe, där det innebar att plocka ihop din egna RÅA mat o sedan grilla den själv på borde, as coolt men samtidigt lite scary tänk så fick man inte det riktgit stekt, men tror det, har inte kännt mej krasslig i magen ännnu så de var nog lugnt!
men de var verkligen as coolt och jag testade på massa annat som jag aldrig skulle äta annars sen smakade vi på thai godis som man blandade typ med is o färg ämnen o sötsaker, de var riktigt nice med koksnöts vatten i.. mums mums*
men de var en upplevelse..
ett härlgit slut på veckan som gott här...
vad ska jag berätta mer. troligtvis åker jag benne o adam till koh Samet (om de nu stavas så)
blir nog på tisdag o kolla läget lite där ut forska lite på egen hand..
ska faktis blii nice, har inte så mkt mer o berätta om nu, tror jag.. mer än att igår fyllde min kära lilla Snappy hela 5 år o jag kunde inte vara med han o fira, svider i mitt hjärta, men vet att faster o dom fixade, min lilla kusin ted hade varit uppe på morgonen o sjung för han o gett han grisöra till frukost o sedan hade han sagt till hans pappa att han skulle ringa till jonas och elin ett par som oxå har en rottis tik som heter Nova som Snappe brukar leka med, för om man fyllde år o skulle ha kalas såå skulle faktis snappes kompis vara med... han är ju för söt min lilla Ted.. sen skulle han baka en hund tårta,men visst inte riktigt vad man skulle ha i den så att voven skulle tycka om det. som sagt det är min underbara kusin.. så får väl ta o ringa ted med famillj kanske sen idag och se hur det gick med hans kalas o teds tårta.. :P

nää nu har mannen i mitt liv gjort frukost åt mej ute på uteplatsen, smasken.. vi ses o hörs...

Miss you all där hemma.. glöm inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0