shoppiiing!

Ciao!
ska bara infomera er om att nu ska vi åka till bangkok!
taxin kommer om 20minuter så fatta mej kort.
NU JÄVLA SKA DET SHOPPAS!
är nog det ända jag behöver säjja..
kommer åter till pattaya på måndag skriver mer då o om allt jag har handlat..

undra sen om korten har kommit till er på jobbet.. om inte vet ni det nu iafl att det är på väg.. haha*
nä nu kittlar det i shopping  tarmen...
har packat med kameran så ska fota allt.. o även bajoki skybar som vi ska äta på det är sååå jädra nice där!
berättar mer på måndag, ha en trevlig helg mina nära o kära o alla ni andra..
hoppas ni knäredsbönner får skoj på hotelfreden ni som ska dit, hälsa elvis ifrån mej att jag kunde  tyvärr inte vara med hade lite annat för mej än o vara på freden ikväll.. =)

sup lugnt o tänk på mej..

Pusskram kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0