Pattaya!

Ja nu har vi kommit hit o det är helt okey, känns riktigt skönt! här finns massor o göra, massa man kan shoppa!=)
vad har egentligen hänt?
första kvällen vi kom hit så var vi ute o kollade läget lite! vi gjorde ansiks behandling, det var jätte skönt! verkligen masserade o gjorde skinet mjukt! gillade det massor. sen så shoppade vi en hel del i shoping centret market, där hittade vi alla massa skoj, jag hittade två t.tröjor två linen och två klänningar, adam köpte massa shorts o en tröja o benne ja han köpte nog mest som vanligt...
sen var jag o benne o adam och åt på en svensk krog så det blev stuvade makaronis med stekt falukorv, dom var helt okey men själv klart smakade dom inte som mammas där hemma.. saknar mammas stuvade makaronis,
efter vi hade ätit gick vi o kollade lite sen gick vi till en sådan här go go bar, var ju tvungen o kolla in läget så man lixom vet vad  det är för något, men var ju inte mkt o hänga i granen! såå vi gick rätt snabbt där i från.
efter det så blev det en låång promenad hem från stan, var faktis skönt man somande gott när vi kom hem..
detta var ju i förigår allt detta hände o igår, hm*
vi vaknade åt frukost sen begav vi oss direkt till stan för o glo lite till, var väl nere där vid 9.30 tiden o kollade läget..
började med o göra lite fisk spa, inebar att man satte sig med fötterna i ett akvarium osså var det små små fiskar som åt all den döda huden du hade på fötterna,att det kittlade, något frukstansvärt mkt i början men när jag hade sannsat mej o lugnat ner mej så kunde jag sitta ner med fötterna i lugn o ro o då var det faktis jädrig gott.. =)
finns bilder på facebook på det,efter vi hade fått våra fötter goa o glad så började rund turerna i dom stora köpcentrena, det finns ju några stycken här, o dom är ju inte små om man säger så. flera flera våningar o 2km långa, så nog blir till o med jag trött av o shoppa...
men vi hittade lite till som vi kunde handla.. menar man hittar ju alltid något..
pappa o benne köpte sej en månadss gymkort osså, så dom äe på väg nu o ska gå o träna, jag o adam skippade det, vi var lata, nä men jag ville inte träna här på semestern jaag har ju mitt gym kort när jag kommer hem det får räcka... menar man kan ju inte slita ut sej! =)
vad hände igår annars mer, vi lullade runder i stan till kl 19 typ på kvällen jo vi åt lunch på ett kanon stället med värsta stora sallads buffen var kanon gott o massa god frukt till efterrätt, ja när vi kom hem på kvällen pratade jag med min faster o barnen lika mysigt som vanligt. o alltid lika kul o se dom. fast att min hund aldrig hittar mej han bara hör mej men ser mej inte, fattar ju inte han ska kolla in i datan.. =) stackaren.. min lilla vovsiing vad jag saknar dej <3
satt väl o pratade med faster i nån timme, undertiden var adam o benne o körde go cart, de tyckte dom var jätte skoj! men nää inte min grej med min dåliga rygg inte!
såå fortsatte min tid med o prata med faster i stället.. =) efter detta åt vi  kvällsmat för första gången hemma lita stekt ägg o bacon mackor under tiden försökte jag prata med min lilla steppe, han är ju bara för söt det vet du väl vännen!
men har nog sagt det ett antal gånger nu så du blir kanfe trött på mej =)
men han äe lixom bara för bra min steppe nu har jag sagt det igen.. hihi* glöm inte bort du äee verkligen speciell o den bästa vän man kan ha <3 saknar deeej så....

nä nu har ja väl gått igenom vad som har hänt dessa två dagar, idag vet vi inte vad som händer det är monligt o tråkigt så blir ingen strand ialf.. TRÅKIGT!
får la se vad som händer... shoppa lite till kanfe. =)

ha de braiit hemma i sverige saknar er alla sååå ni vet det.. pussskramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0