Pattaya!

Hellu.. lite snabb inlägg innan jag slänger mej i poolen!
hm igår hände inte mkt, vi gottade oss o flööt bara runder i poolen!
efter det så var vi o åt lite sen körde jag o adam in till mike shoping moul o köpte nya kalsonger/trosor
vi hade knappt inga kvar så vi köpte upp ett nytt förråd så slipper vi tvätta..
så inköptet blev 30 par nya kalsonger/trosor..
10 till mej 10 till adam 10 till benne såå nu har vi ett litet tag till.. haha.. men nu ha ja massor med dolcegabbana trosor.. det gillar vi massor....

annars inget skoj igår, pratade med min mamma o min faster de äe lika skoj som vanligt.. annars nada.

nu, ska vi  ut o lägga oss i poolen o bara slappa o ha dee gött... såå kanfe uppdate lite senare om hur gott det var i poolen.. see ya.. kissandhug lovely fruind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0