Pattaya!

hejsan!
varit lite segt på o skriiva, men man har så mkt o göra här o tiden bra springer iväg.
men får la dra i gen lite så ni vet. härom dagen var vi i pattaya park, ett vatten land med lite karuseller. men vi var bara på vatten landet o badade. kan kolla in det på www.pattayapark.com
där står lite med aja det är inte jätte stort, men de finns lite rutchkanor (om de stavas så veti tusan) två jätte höga två mellan o två med lite snurr på. var iaf roligt där, william gillade det o tror nog adampen var rätt så nöjd o få leka av sej lite osså =)
vad hände sen, jo började regan som vanligt värst regn väder i perioder här kommer en rejäll skur men går lika fort över, men vi kände att det var inget skoj då det regnde där så vi begav oss hemåt, efter det såå gick vi ut på kvällen för o äta lite, åt på ett buffe ställe as nice mat..
efter detta så gick vi på en sådan här ladyboy show. med Tina Turner! haha* ingen komentar!
ska lägga upp lite bilder på FB snart så ni kan se dom, fy fan vilken jädra latjokille, trodde han var snygg i kläningen o peruken, men vafan peruken levd sitt egna liv o gled runder o han var inte alls direkt snygg.. haha*
men var väldigt underhållande o titta på.. osså provade vi ju på lite cocktails drinkar, men inget jag gillade, var så jädra söta så kunde inte dricka dom.. tacka vet jag groggarna hemma i sverige i stället.. =)

sen.. aa idag har vi bara ränt runder i stan från kl 12 till en 20 på kvällen shoppat lite som vanligt..
mest pressenter, tror nog det är det jag o adam köper mest, glömmer bort oss själva.
maten o dricka det är vad som går till oss själva men annas pressenter till olika hemma i kalla sverige!
vad jag förstår på FB så är det rätt kallt hemma nu? blåste o söade.. stackare.. själv sitter jag är svettig o varm..
var o tog ett kvälls dopp i poolen för jag trodde skulle dö av värme utslag.. haha* =)
men ni ska vet jag tänker på er där hemma o försöker sända över lite värme!

såg jag hade fått en mail från min lilla kattis idag, blev sååå glad! vad sköönt o veta att du lever vännen!
så du inte har jobbat ihjäll dej, men du vet väl jag saknar deej sötaKattis <3

händer annars. jo tankarna varje kväll går hemåt till er i sweden!
börjar bli rätt så strängt nu, tiden på natten känns som en evighet,har svårt för o sova vaknar x antal gånger om natten o bara virider o vänder o kan bara inte somna om, vet det är säkert knas, men saknar verkligen o trängas med min hund vid mina fötter, saknar att bli irriterad på att han tar sån plats att jag inte kan sträcka ut mina ben, vill ha en hund som bara ligger o finns där. vill ha en som lägger sitt söta ansikte på min mage o tittar på en med en blick som säger kela mej mer sluta inte klia mej på magen lr vid mina öron.. vill se det söta ansiktet när jag somnar. det ända jag tittar på varje kväll är nu en bild på min mobil jag tog precis innan vi åkta när han nanar såå sött i min hellokitty bäddset där hemma o önskar att det är där jag sover, men sanningen kommer alltid i fatten o man bliir så förbannat jävla lessen! typiskt!
men vad jag räknade dag så äe det bara ca 23 dagar tills jag är hemma i sverige 22 tills att vi ska bege oss till flygplanet..
så halva tiden har snart gått, men samtidigt som jag tänker på att snart ska vi hem, så slår det med att fan då ska men gå till baka till det där vanlig svensson livet, alltid har fullt upp, alltid vara pigg o alärt när jobbet ringer tidigt på morgonen, man måste börja jobba igen, aldrig se mannen min längre, alltid ha en jävla massa MÅSTEN!
usch dåå vill jag verkligen inte hem, då vill jag stanna här ett tag till.. kommer vi hem så ses jag o gubben mindra det är alltid så, för vi jobbar alltid lr har massa annat o göra här är det bara vi. o vi har tid för varandra av massor.. till o med så jag ibland blii knas på han vet inte vad jag ska ta mej till, han är där när jag vaknar han är där hela dagen o han är där när jag lägger mej, inte van vid detta =) brukar ses typ aldrig, jo om jag vaknar till när han kommer hem  o natten då är det bara hej o godnatt lr så säger han hej o godnatt när jag går till jobbet..
livet är rätt bra knas ibland... men just nu njuter vi i det att vi ses mkt o kan mysa dagarna låånga utan några måsten, bara ta dagen som den kommer!
nä nu har jag tjötat på o varit lite låång tjöötig så nu får jag lägga av o gå o lägga mej!
ska fortsätta läsa min bok flickan som lekte med elden, snart läst ut den, fan så bra bok mkt mkt bättre än filmerna, finns så mkt mer i boken o så mkt mer spännande!
men dock var boken på nästan 700 sidor, men tänka sej jag har snart läst det! inte likt mej direkt! men men..
have it nice back home in sweden!

Älskar er miiina nära o kääära o ni vet precis vilka ni är...

miiin söta lilla vovvsiiing du betyder allt för mej <3

Steppish du vet att du är den bästa steppe i världen o att det finns ingen annan än du, snart kommer jag hem inte länge kvar nu... då ska vi kramas i massor, aldrig ska jag låta dej försvinna ut miina armar gud vad vi ska kramas..... saknar deeeej såå <3


barnen miin ni skulle bara förstå hur mkt jag tänker på er, o ni ska bara veta hur mkt grejer jag köpit till er, ni är för tok på söta... Natta älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Hej Natta!

Ditt vykort till Carina har kommit fram nu så... tack för hälsningen!

Saknar dig, det är så tomt på jobbet utan dig!

Kram, Ingmarie

2010-01-27 @ 22:04:33
Postat av: Anonym

Haha det hoppas jag stumpan. Har redan börjat stretcha armarna ;)Va rädda om er så ses vi om ett par dagar. Puss puss

2010-01-28 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0