Pattaya!

tjeniiixen på er där home!
vad har hänt. idag var vi på stranden o badade för första gången sedan vi kom till pattaya har inte hunnit med det innan har varit så mkt i stan o shoppat.. sen igår var det lite monligt så då gick det inte, men idag så bliide det av, men herregud vilken skillnade sen vi var i bangchan, här var det fan i mej as dyrt.
för 3 sol stolar i bang chan betalde vi 60baht. herre skulle de fan i mej ha 240baht, alltså 80 baht stolen, herre jävlar blir o ligga på våran sol matta i stället, kan inte fortsätta så här då bliir vi ju  runiirade, haha*
men denna strand var lite mer o göra på osså o sen var de en jävla massa turister där osså, förra stranden var vi nästan alltid själva men här fick allt glatt dela med oss till ett par hundra. typiskt!
men vafan gör man inte för o få sola o bada lite.. =)
menar man kan ju inte komma hem o vara blek som en fis, här ska de brännas fläsk..
här är väldigt mkt ryssar, krylar av dom överallt. inget skoj alls, pappa sa de var ryska maffian som kommit hit, o det märks, igår så var vi en runda ut i stan o åt kvällsmat, osså har vi bara en moppe som pappa kör för jag vågar inte köra i stan =) så däfö har vi bara en så varje kväll brukar pappa köra skytte trafik med oss hem, en åt gången o igår blev jag kvar till sist för jag ville köpa lite färsk frukt o ta med mej hem så jag bad adam åka förre med pappa så kunde jag gå där o kolla i lugn ro, o medans jag gick där i lugnan ro o kollade vad för frukt jag skulle prova så var där en jädra rysska som höll på o köpa lösvikts fruk o jävla vad dom dividerade den där thaian o rysskan slutade nästan i slags mål, rysskan spottade thaiand i ansiktet o slängde frukten över henne o skrek o gjorde fuck u fingert, herre jävla vad det höll på, små skrattade för mej själv o gick vidare till mitt stället där jag tyckte frukten såg godast ut. =) köpte mej mango o annans o en mixad platta med sådan frukt jag aldrig direkt ätit, där var clementiner små som ja jag vet inte, men dom var inte goda alls..sen var där lite annant men tyvärr var det ingen jätte god frukt på denna bricka.. men man måste prova innan man vet juh.
annars tror jag inte det hänt så mkt mer, hittade lite mer kläder till towe igår o jädra vad fina dom var, hoppas bara det passar nu, har ju nästan glömt hur ni ser ut där hemma.
haha svårt o mått in, för stl är ju inte direkt det samma här. men har kommit på ett stor problem, jag vet i fan vad jag ska köpa till steppis o jag vet han läser här så kan inte skriva egentligen vad jag tänkt mej, men om du ser detta kan du väl ge mej ett tips på vad du skulle vilja ha här i från?
är så svårt o mammas glasögon bågar, verkar vara svårare har inte hittat det nån stans, o frågar man dom så fattar dom ju NOLL! ibland är dom rätt jävla tröga här. men men dom smilar på o lossar som inget har hänt. haha*
men derimot har jag fått en rival här nere. lr fler stycken tror ja nog, finns många som tycker min man adamp är snygg o de vill ha han, o frågar om han inte kan ut o äta med dom osv, men pappas komentar alltid take it eyse it my dotters boyfriend and she can boxing.. haha* sen så skrattar dom högt o sen rör dom han inte mer. men får jag ett tillräckligt bra pris för han så kan ja tänka mej o sälja han för en kväll.. haha nää själv klart inte min lilla plutteknutt man, han som är det bästa som har hänt mej, vill inte bli av med han, vem ska jag då tjöta o skälla på, nää skulle inte funka!
har nog tjötat en hel del här idag men kände bara för o skriva av mej lite.
tänka sej att januari är snart över o vi äe redan i febuari snart, inte klokt juh, tiden bara springer iväg!
herregud vad tar tiden vägen nu är denna resa snart slut, vad händer sen, back to the normal. BORING!
här har man gått o räknat o längat till denna resa o snart är den över, usch. men fy vad det sved dagarna innan man åkte o fy vad jag grät av o lämna er alla, men nu känns de okei men själv klart saknar jag er. mest av allt på kvällarna men igår då rann bäggaren över för mej, jag o adam la i sängen o pratade men helt plötsligt bara började tårana rinna längst mina kinder, det var då jag insåg att alltid när vi ligger i sängen så brukar min hund hoppa upp o putta på mej o knuffa bort adam för han får inte ligga så nära intill mej för det ska han, o jävla vad det sved o fy fan vad jag grät, fanns inget stopp på mej. o sen kom alltid, saknaden över att inte sett min mamma på evigheter, usch o att jag inte varit hemma o hjälpt henne med något o inte gjort henne sällskap, inte tjöta lr dividerat om hur vi ska städa min lägenhet köra med henna att nu diskar du nu dammsuger du nu gör du det.... osv.. fan vad jobbigt, nästan så tårarna kommer igen, min lilla mamma undra var du gör o undra vad som sker, så ialf du har lånat dej boken nu som du sa, bra för läser man går tiden lite fortare jag läser här ialf o tiden springer iväg då. mamma min underbara mamma, är så glad att allt blev som det blev när det kunde varit på ett helt annat jävla sätt.. ska bara veta hur mkt du betyder för mej nu min mamma o min mamma tänka sej du äe min bästaste mamma o den bästaste man kan ha.. glöm aldrig det!!!!
behövde nog gråta av mej igår, för sen kändes det bättre. men själv klart svider det inom en.men nu är det inte länge kvar! är väl ca 3,5 vecka kvar, nu går tiden fort..
nästa veckan ska vi ut på massa utflykter såå då går det såå jävla snabbt...
nää nu har jag skriv kramp i fingrarna. men ni får ha de så bra alla ni som läser, ingen anning vilka ni är!
ha de fin fint.. kramiis från den konstiga flikkan i Tajalandet! =))

miiin söta lilla mamma <3


miiin lilla bäbiiis vovve, mamma saknar deeej såå himla mkt. hoppas du inte har glömmit bort mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0