nytt år!

ja ha då var vi i 2010 nu då.. vad kommer detta året o inebära?
nya chanser o bli miljonär kanske?
man ska aldrig sluta hoppas.. men en sak vet jag ialf o de äe bara 3 dagar kvar nu tills man lämna denna förbanade jävla kyla... o de ska bliii sååå sköönt! men en sak börja kännas o de äe ju min hund. hur ska jag klara mej utan han? kommer jag klara detta? tror nog de, lr aa ja måste klara det, finns ingen annan väg o gå på, han finns ju faktist kvar när jag kommer hem.. menar lita semster måste ju mamma kunna få åka på... haha*
mamma kommer hem till dej sen igen snappy loovar!

ja vi får la se om jag bliir någon bättre bloggare nu i framtiden, har ju ändå sagt på jobbet att jag ska uppdatera eftersom från tajaland.. så får nog bättra mej o fixa detta nu!
så ni inte tröttnar o missar mej..
ska blii så sköönt o slippa jobba slippa göra något i kylan bara ha semester sola bada o ha de msyigt!
jag o min familj osså lilla adam han ska jag få se i hela 6 veckor, gud vad härligt!
nää nu längtar jag igen masso, men andra stunden tänker ja på alla häär hemma...
men som sagt jag kommer ju hem igen..
nää om man skulle sova lite mkt o stå imon..

väntar mej att faster kommer med good frukost till mej imon, haha*
äe ju i genevaden o passar mina barn medans familja jobbar o även gubben min <3
fick ju spela lite på deras wii innan men var inte kul o spela själv...

nää godnatt på er och grattis på mej själv..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0