närma....

nu börja de bli närma tills jag åker.. herregisses...
börja bli nervös nu o tiden börja komma i fatt mej o de är nu de känns att ja ska slippa kylan.. men även så
kommer de finnas många kvar här som jag kommer sakna...
menar nr är ju faktis min lilla vovvsiiing fy o usch vad hemskt...
sen har vi ju mamma min trygghet här i livet platsen där allt är så bra de äe ju hos min mamma...
o sen så har vi ju gosbiten i mitt liv de äe ju steppe o var finns han där någon stans o kan stötta en o göra en sällskap o krama en när man behöver det?
o vem äe de som jag ska ringa när jag vill prata med innan jag lägger mej om inte min faster...
o höra mina underbara barn i bakgrunden som bråkar o skriker?
usch vilket hemkst tänkade att de kommer ta hela 6 veckor innan jag får prat alr var vid dom.. nää
usch tåren kommer nästan längs min kind av sorg att de inte kommer kunna vara med!

nä nu kom min mamma ska puss o krama på henne o säjja hur mkt jag älskar henne nu innan vi skiljs åt!
Pusskram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0