lite seegt!

aa har tyvärr varit lite seg på o skriva, men är så att jag har prata med min underbara faster igår o idag o då vill ja satsa allt på dom i stället inte hålla på o skriva vill bara ha uppe rutan på faster o barnen o prata med dom!

menar herregud jag såg mina barn idag o igår, kändes som om dom bara vara 2 mil i från mej  men tyvärr såå är de jju betydligt mkt längre, men jag blev varm i kroppen o glad när jag hörde mina barn säjja hej natta o towes atta atta atta.. de värmer i kroppen o hört de, jag blir så glad o allt känns 5ggr lättare för en stund nu, sen så själv klart fick jah ju se min lilla vovvsiiing osså han är ju bara för söt min lilla snappy de är min bäbiis... han var en duktigt pojke där hemma o drog ungarna i pulkor i vagen, han jobbar på där hemma, duktigt pojke!

vad har hänt annars, jo nya bilder finns nu ute på fb vi var på nån festival marknad, o heregud där var några dansare men undra om man kan kalla dom dansare de hade inte takt känsla o inte rytmit, så ja vi fick oss ett gott skratt när vi kollade på dom... men vi hittade lite smått o gått till ted o towe som vanligt.. de äe dom som tar våra pengar.. nää skämt o sido, hittade lite till oss själva osså...

idag har vi varit på fot massage osså adam gillade det jätte mkt mendans nja de var inte jätte sköönt, men de blev gott efterhand äe la de som äe huvudsaken...

vet inte vad jah ska skriva just nu, mer än att strax ska vi till nån resturang o äta som vanligt blir de som de alltid blir fried rice with chicken adn egg.. aa de är de som går varmt hos mej eller nån slags omelette..

 

ni får ha de bra o en lite extra hälsning till dom på smedejbacken.. kan ni tänka er att ja faktist tänker på er ibland men de är inte som att ja längtar till o jobba men o få träffa er goa arbets kollegor, ni är faktis för himla bra, o ni är för söta... hoppas ni ha de bra i kylan o att leif är snälla mot er..
ni från jobbet som läser de hälsa dom som inte är så haj på internet vissa är ju bättre än andra.. =)
ta väl hand om er.. pusskram till smedjebacken.... från tajaland...



Kommentarer
Postat av: L.

skönt o se och höra att ni mår bra, du ser ut som en riktig kalaspingla! din pappa likaså:)

mamma o alla andra här hälsar.

mahal kita <3, L.

2010-01-17 @ 10:55:44
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0