Jag vågade....

aa kan ni tänka er, idag har jag o adampen varit runt i pattaya med moppen!
jag vågade köra, jag kunde, jag krockade inte. vilken sten som lossnade från hjärtat.
var tillomed jävligt roligt..
vi körde till mikeshoping moule o shoppade loss. köpte mej en ny bikini idag, men herregud vilka bikinisar det är här värsta porr bikinin ju, men dt får la funka här nere men vet i fan om jag använder den när jah kommer hem, det får vi se.. =)
men var inte det vi skulle prata om de var ju min moppe körning.. =)
mamma du kan vara lugn ja har inte slått mej o ingen skadad, allt gick toppen!!  haha** =))
kändes gott, tror nog fasen vi ska åka o hyra hellokitty moppen till mej nu så vi kan glida runder på dej jag o adam, tror ni inte de hade bliit snyggt.. haha*

vad har vi annars gjort inte mkt, det har regnat o åkat lita idag. regnet kom när vi var på väg hem i från stan med moppen, kan ni tänka er att de slog som små sten mot kroppen när man körde. fy fan. o tro ni linnen var genomskillningt när vi körde näj inte alls, alla thaiar bara skrattade när vi kom glidanade förbi med våta kläder tusan osså!

men när vi kom hem så har vi tittat på män som hatar kvinnor o myst i soffan, efter det blev det lite tjöt med faster på msn, de är alltid lika mysigt o få se barnen o min vovssing, till o med farmor var med en runda o pratade idag var riktigt skoj!
pratade på ett tag sedan gick vi och åt på news cafe. en halmstad bo som har öppnat resturang här, kanon gott var det =) helt perfekt!
mätta blev vi som bara den, sedan hade ja o adam spring tävling hem o fy fan vad jobbigt det var, men vi gav upp efter ett tag o traskade på i stället normal takt!
bliide varm efter våran spring tävling så vi tänkte vi tar oss en kvälls dopp i poolen men fy fasen i gatan de ju innebomben såå jävla kallt! kändes ju som kylan hemma i knäred. *haha*
kvick dopp o sen upp i duffen o värmde mej, oo aa nu sitter jag här som vanligt o glor på facebooken o bloggar om lite vad som hänt..
igår hade vi osså bara mys kväll efter stranden o kollade film åt americanska pannkakor o åt godis. gick united 93 på tven den filmen är helt okey, faktis jädrit braiig.. så blev en myskväll bara, o så klart lite prat med min kära mamma o de var härligt, de kommiska var att innan jag ringde till mamma så åt vi panncakes o när jag pratade med mamma sen såå hade hon böjat tänka på pannkakor o tänkt att undra om natta inte kan göra lite pannkakor när hon kommer hem för jag är inget bra alls på det.. det kalla jag komiskt sammanträffande.. =) nästan lite scarry... annars pratade vi på lite om allt möjligt!
lillebror benne är magsjuk här han mår inget vidare så systeryster var på pharmacy idag o köpt dunder piller till han som vi hoppas hjälper, han måste han till sjukan imon, o det gillar han inte så brässar på lite mer o hemskare så bliir han nog friskare fortare.. =) tror ni inte de :))
nää nu ska ja se om flickan som lekte med elden är färdig så ska vi titta på den ikväll..
imon kommer rästen av familjen som varit i phillipnerna, äntligen kommer lilla mummy sean och william, saknat william som bara den, så nu ska det lekas o busas....

men skriver mer imon kanfe.... ha de så bra..  pusskram SKUMBANAN som bejrutan hade sagt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0