framme...

SavadiKup! japp nu var vi framme i tahajaland... efter många om o men så kom vi hit, segt var det o flyga hit..
många timmar men de gick... förta flyget var hemskt, för det var så litet o rankligt.. så efter vi hade bytt istanbul till större paln kändes det bättre, men man har ju inte sovit lr suttit bekvämt direkt.. så nu äe jag så trött att mina ögon nästan trillar ut ur mej..
men kan ju lugnt säjja att det var varmt o gott när vi kom ner hit, adam klagade o tyckte de var lite jobbigt men inte ja inte... gillar värmen stark är såå underbart...
så just nu sitter vi i vårat sovrum hos pappas kompis som bor här vi ska bo här i 8dagar sen ska vi vidare in till pattaya Jomtien... 
men nu så vet ni lite hur länget ligger till... tyvärr inte tat några bilder ännu har glömt bort kameran men ska bättre mej.. lovar...
imon är det stranden som gäller... see ya home later cold sweden...

faster o faster vad jag saknar er o min lilla vovvsiing Älskar er masso o mest glöm inte detta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0