Då var det dax....

Japp nu är de nån timme kvar bara idag är det dagen då det händer...
dagen vi har väntat på såå länge, trodde aldrig den skulle komma men nu är den här!
o nu börja fjärillarna röra sej i min mage o säga att snart blir det varmt nu slipper vi frysa.. fan så skönt!

men ska abslout inte glömma bort er här hemma i kalla kalla sverige... hoppas det vänder för er snart osså o blir varmt. men tror inte ni kommer upp i samma värme som mej =) haha*
men kanfe o ni önskar till räkligt mkt... =)

nä nu ska jag kolla över allt för 512483154 miljonen gången! =) bara tittat ett par gånger nu..
men mitt HelloKitty armband är på mej o det ska stanna där ända tills jag kommer hem..
ska minnas mina söta städtanter på jobbet för dom äe bäst o för sötast!
så de ska var där ända tills det trillar av mej!

nä nu får ni ha de såå himla bra så hörs vi när jag skriver igen..
glöm inte kommentera i fall ni vill!!!
Kissandhugs ur natta!!!



Mammas lilla bäbiiis Saknar min lilla hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0