Allehooopa samlade...

jaa nu har mummy,william, sean kommit till oss i thailand..
har tyvärr inte kunnat uppdatera så värst mkt på sistonde för nätet har inte funkat häär, så får la dra lite snabbt o lätt vad som har hänt.
fredag skrev ja kanfe om i förre men ialf så var vi på news cafe, en h-stad bo som har öppnat en resturang här i tajalndet.. skeeta god mat o svensk kock var där med såå passade på o äta lite mat hemifrån.
efter det kommr lördan, o då var jag o älskling på stranden hela dagen nästan, han tog massage på straden jag fick fixat mina fötter det tog bort förhårdnader o målade mina naglar såå grannt så grannt..en åt jag lite good majs som de går runer o säljer på stranden mumma mumma... efter de gick vi hem tog ett dopp i poolen o insåg då hade jag hade brännit mej lite granna efter stunden på stranden då det slog mej men va fan jag hade ju inte smörjt mej med solkräm så inte så konstigt jag brände mej men de var inte farligt var över dan efter, vafö jag brännde mej var för ja använde min nya bikini som äe minimal smal ja förstå mej nu rätt de är ingen string bikni det är en vanlig bikini men den är såå himla smal runt rompan min o framdelen brukar alltid ha hipster troser men provade o köpte ett par vanlig trosor som man knyter i sidorna, såå aa ni kan tänka er vad jag brände mej där mina vanliga bikini troser bruka täcka men inte gör längre så ömade lite vid låren o rompan men nu äe de helt okei igen jädra skiit men nu såå början man fåå lita färg igen. gött..
jaja nog om de nu sen där på lördag såå kom familjen från philippiniis till osså så vi gick ut o åt o hade det mysigt, sen söndag var det inte så mkt o göra, var en dålig dag med regn o åska o molningt o bara 25 grader usch de var kallt, såå en snabbis körde jag o adam till tukom o köpte lite filmer som vi kunde ha o tittat på, så gårkvällen kollade vi en massa roliga nya disney filmer som ni ser på bio än så länge.. hehe*
osså pratade jag en stund med min mamma såå underbart o få höra henne då stannar hela världen o det känns nästan som om jag är hemma o att när jag lägger på så är hon på väg till mej o tio minuter senare ringer det på min dörr o där är min mamma, men när man väll lägger på o upptäcker det vara bara inbillning o att man lossades bara att man var hemma, då kommer sanningen i fatten en o säjjer du är fortf i tajalandet..
men nu vet jag ialf hon har det bra o att hon lever min lilla morsa..
hade tänkt ringa till jobbet nu ihelgen, men bliide inte av, vill såå gärna ha prata med min lilla kattis på jobbet inte pratas vid på länge inte kunnat o sms varje dag/vecka bliide för dyrt men jag skickade ialf ett sms, hoppas de kom fram, får la lista ut en annan dag då du kan prata med mej, min lilla kattis hoppas allt är braiit med dej!
kanfe ska berätta lite om idag osså, hm varit på den andra stradeen i jomtien där är lite strörre o lite mer o göra..
adam o sean åkte vatten scooter idag, jag stod över, tror inte min rygg hade pallat allt hoppande såå fick stå över det..men fick några goa bilder sen fick man nån jädra talrik på ett foto som dom tagit såå det köpte vi som minne..
annars badat lite i poolen idag osså, sen såå har jag suttit här i nån timme nu o glott. prata ju med min goa granne lilla steppish, berättade nyss för han hur mkt man längtar hem på kvällarna de är då de äe som jobbigast när man lägger sej i sängen o tänker efter.. =)
nää om jag skulle ta o gå o bada lita i poolen med lillebror william han har tjötat nu den senaste timmen om jag inte kan följa med han, såå får la vara en snäll syster o göra detta nu!

ta hand om er o ni som läser hälsa vidare till alla att jag kommer snart hem =)

o mamma näär du läser detta glöm inte bort att jag älskar dej över hela mitt hjärta du äe den bästa mamma man kan ha... glöm aldrig bort det! min mamma o jag föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0