3 dagen..

idag har vi cyklat som ett jävla par neger barn, bara för jag skulle få göra mina naglar..
o så blev jag inte riktigt nöjd, de är inte alls som där hemma o ja kan knappt skriva med dom, bara fastnar i tangenterna. jävla skiit..
tror du inte dom klippte av mina egna långa naglar o satte på lösnaglar, va fan?!
visst dom har målat dom as coolt, men inte äe de som ha fixade naglar från sverige...
suck, vill hem till malin o fixa nu i stället.. suck! ingen bra ide alls!!
men vi har även varit på stranden idag igen, mysigt o varmt.. men har tyvärr inte hittat något så jag kan få över bilderna till datan, typiskt!!!
men kommer snart hoppas jag...

adam o benne är o badar i poolen. de har varit o köpt cyklopp o snorkel (hur fan de nu stavas)
så de leker runder däär.. =)
vi ska strax åka till en kvälls marknad o se vad vi kan hitta, imon så ska vi kolla in pattaya lite o shopppa de har jag längtat efter har inte handlat något knappt än bara nödvändiga saker inget onödigt.. tråkigt ju!!

nä men ni får ha de nice.. skriver kanfe mer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0