still 5days... but soon 4 ;)

japp övertexten säjjer allt.. snart är det bara 4 dagar kvar sen sitter vi på planet mot sverige..
o som ni märker överlevde vi moppe turen, men dock blev våran plånbok mindre ;) SUCK!
ännu mer shoppat nu är baa fråga hur får vi med oss allt hem? var kan ja få ner allt..
men en sak vet jag blev super nöjd med min nya bikini jag köpte idag, dock lite dumt o sent köpt den nu snart över o en evighet tills man kan använda den hemma i sverige knas.. men ialf provade den idag o kund var läcker jag var i den ;)

orkar inte skriva mer just nu, ska lägga mej i soffan o glo film tänkte jag.
men nu kan ni börja räkna ner åt snart kommer jag hem =) have it nice..

o ingemarie ville bara säjja att jag faktis saknar dej o carina nu, får komma upp på måndag veckan efter jag kommit hem o krama er o säga heej evigheter sen jag såg er nu, saknar er så ni vet det <3

kramiiiis från skrutten här i thailandet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0