MahalKita!

som ni ser har jag en helt underbar NY FIN BLOGG..
tack vare min underbart söta loiis..
glöm inte kolla in hennes blogg lita sen osså..
me like den nya bloggen! massa massa mkt, där finns hellokitty, där finns dom som betyder masso för mej.. en helt perfekt blogg..
dagarna börjar närman sej sitt end nu, börjar faktis bli rätt så ivrrig nu av att snart vara hemma.
fast det som skrämmer mej är att det kommre bli så inihelvests kallt o all färg man pressat på sej äe borta på ett kick!!
faan osså säjjer jag bara!!
men bort se från de, så jädra vad härligt de ska bli o komma hem, finns inte i ord hur skönt de ska bli o få träffa min söta MAMMA oo min underbara MAMMA, ska pussas o kramas på dej o vi ska äta dina makaroniiis o köttbullar på fredag kvällen nääär vi kommer hem oki så handla hem laktos mjölk o mamma scans köttbullar till den 19 febuari, glöm inte det!!!
så om vi kommer hem mitt i natten så ska vi jädra ha den maten, jag o benne saknar dej som tusan o din mat =) hihi**
sen på lördagen så är det inbokat Fläskfilé ala Steppe.. oo vad jag längtar..
sen börjar det sunda livet igen på måndag av träning o lite cambridge så man tappar det där extra gotte kilona man lagt på sej under semestern här, hela 2kilo har ja faktis gått upp usch paniken komme inombords o jag får rätta till det när jag kommer hem..

så steppe putsa av gympa dojjerna o ta fram tränings kläderna, nu jälva ska vi bli fit for fight igen :) lr vad säjjer du baby? min älskade steppe.. vi får la sola lite osså efter träningarna lite grädde på moset när man håller på..

nu ska jag ägna mina tankar åt min älskade söta vovve som är hemma hos min faster, hoppas han är en duktig pojke o snäll mot curre curris o inte ätit opp han ännu ;) att ni leka katt o hund fint :)
faster skrev innan idag att hon hade tat fina bilder på dej när du lekte i snön, du ser säkert så där scary ut som du gör när hela du är täckt med snö. o min lilla vove vad mamma saknar dej det är något helt otroligt..
har klarat resan hyfsat okey ändå, gått mkt bättre vad jag trodde det skulle göra, trodde att varje dag/natt skulle vara hemsk, visst har det varit jobbigt det ska jag inte säjja något om men det har ändå gått, har ändå kunnat slappnat av o njötit av semester, mer än jag trodde jag skulle klara av. för sist jag var borta från han 1 v som skulle varit 2 v så gick det inte, fasen vad jag grät o allt var hemskt.
men nu, vet inte vad de var men de har gått..
men dagen innan jag skulle åka o dagen när jag åkte, dom vill jag helst glömma vill helst inte upp leva dom igen i heller, usch vad jag grät o usch vad det sved i mej när han la huvudet på o sne o undrade va fan jag höll på med när jag packade hans saker bar ut hans säng i bilen o hans matskålar o hans snutte filt o mys nallarna han har. då gick nog tankarna runt i hans huvud o undrade vad jag höll på mej o när jag snyftade till o han gick fram o puffade på mej o la huvude så där söt på sne o med dom underbara ögonen som sa... vill du inte ha mej längre?
usch det sved. men lilla snappy om du bara hade kunnat läsa hur mkt jag saknar dej o hur mkt du betyder för mej så skulle du förstå att du behöver inte oroa dej mamma kommer hem snart igen o hämtar dej o sen ska jag aldrig mer lämna bort dej igen, du ska alltid vara med mamma.
fan vad jag längtar hem nu. vill hem till min vovve!!!
nä nu får jag sluta nu får det vara färdig bloggat för idag..

kan ju säjja där är nya bilder på FB från när vi var ute på äventyr igår..

pusskram see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0