i'm home!!!!

tyvärr kunde jag inte update det sista innan vi åkte, internete kollapsade helt man kunde knappt göra något. så kunde inte skriva nått!!

men som ni fattar noog så är jag hemma nu, o fy nu vill jag tillbaka till tajaland, kan man ta med alla i en resväska så lämnar vi detta jävla snöiga o kalla land!
hade inte fattat att det var så här  mkt snö här!
det är ju inte klokt hur mkt det är
men dagen igår var underbar annars, faster familj o steppe mötte upp oss på tågstation o gissa vad.. min hund var med o välkomnade oss hem o om jag blev glad lr, lycko tårar kom på min kind av o få se en hund som blir så glad när man kommer hem, min lilla vovsiing!
o steppe kramen guuuuuuuu vad de var mysig o go!
och när vi kom hem så hade mamma o ida gjort en välkomms skylt till oss i lägenheten, var så sött!
men ial så åkte faster o familjen med hem till knäred! så vi alla var samlade hemma, jag,adam snappe, mamma, ida, benne, snappe, faste c/o o snappy så klart o vi hade de sååå mysigt!
med lite pressent ut delningar.. hoppas ni blev glada för presenterna.. ni vet la att jag älskar er... <3
och idah har jag varit hos frissan o fixat min ut växt äntligen nuu är ju man snygg igen, sen nu såå är man hos faster igen blitt bjuden på mat o mys i soffan nu såå då passade jag på o skriva lite

men nu vet ni ialf att jag är hemma i snöiiga kalla sverige!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0