GODNATT!

fick bli ett litet kvälls inlägg idag, har tittat massa film i eftermidda..
varit rätt så seg idag o huvudvärk.. men kollat på roliga filmer ialf..
en av four christmas, shoppolica, Up... dom var nice nice..

men nu sk jag nana kudden trött som ett as kalas..
men ni ska vet att det är nu jag ska tänka på alla mina nära o kääära..
saknar er såå himlans mkt nu..
men bara 15 dagar kvar snart tills jag är hemma fatta... ojoj bliir helt galen inombords när jag tänker på det
tänk om 15dagar då ska jag bus o pussa o kela med min älskade lilla SNAPPY fy tusan vad mamma saknar dej nu o pappa osså våran lilla snappybus..
men innan jag ser min vove såå ska jag krama o pussa på miin steppish som hämtar oss, sen kommer faster micke o ungarna osså.. då ska det vara kram kalas för hela slanten.. fy tusan såå härliigt
nää nu ska jag gå o lägga mej så en dag till närmar hemma..

godnatt på er där hemma..


sexy familly.... här är bayoki skybar...

Kommentarer
Postat av: L.

ÄLskling mahal.

ja mår fint, hur mår du själv?

hoppas ni har de underbart iaf. hemma är det SNÖKAOS!

jag har tänkt o göra om din blogg men ja kommer ju fasiken inte på lösenordet:P

mahal! <3

2010-02-02 @ 22:51:15
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: carina lundström

jag längta efter så det gör ont, jag älskar er av hela mitt hjärta och kommer för alltid att göra detta, jag hoppas att ni har haftet bra för det är ni värda tusen miljoner gånger om. jag har de tre bästa barnen man kan ha i hela värden." som du märker adam så räkanar jag dig som mitt barn," man kan inte säga det i ord, men jag gör ett försök att skriva vad jag känner. jag torde inte att det kunde bli så bra av allting som har varit. jag räknar dagarna när ni kommer hem. tänker på er 24 tim om dygnet. saknar att kunna ringa till dig, höra benne när han blir arg vid datan, och där en som säger hej käring när man kommer. och lille snape som komme och vill bli klappad. glöm inte att jag älskar er av hela mitt hjärta. puss mamma

2010-02-03 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0