Back to pattaya!

tjeniiixen...
var för trött för o skriva igår, kan ju säjja att man var rätt trött efter två intensiiiva shopping dagar!!
men satan vad vi har handlat.. men finns fortf lite kvar vi ska handla..
har inte köpt något med hellokitty till mej själv ännu bara till min lilla tjollerompiis, fanns inte såå mkt hellokitty i bangkok så får fixa det här i Pattaya i stället föör här finns massso!
men annars var det nice i bangkok, finns lite bilder på fb från det..
o bayoki skybar, helt otroligt gott som förra gången, fick rulla där i från..
tror nog det får bli en vecka med cambridge när jag kommer hem, kan tänka sej att man lagt på sej lite nu under semester här med god mat varje dag... men de löser sej alltid.. man lever bara en gång..

lr vad säjjer ni?
har badat masso o solat, menar man hann ju inte med o sola i bangkoken o för den delen hittar inte solen fram där med all denna jävla avgasre som finns där.. usch! såå fick pressas på lite nu, börja ju närma sej slutet o man måste ju bara ha fått färg då, men om inte såå har jag ju kärringa grillen på laholms badet som räddning.. haha*

nää nu ska jag vila lite, man bliir så förbannat trött här i värmen, läst lite news från HP innan varing för snöoväder med 1 till 2 decimeter  snö.. herregisses. tar det aldrig slut lixom.. måste vara tjöötigt för er där hemma med alla denna jävla snö. börjar faktis tycka synd om er nu, nu borde ju faktis slippa de nu. fick en härlig bild av kattis en sommar bild tänka sej om det kunde vara såå när man kom hem här i från men icke sa nicke kommer säkert blii kanon sjuk av all den där kylaan ni har, man har ju glömmt bort hur kallt det var innan man åkte..

men ni fårå ha de så bra ni kan där hemma.. o ni ska vet jag tänker på er o försöker skicka hem lita värme till er..

steppis min käära vän, hoppas allt är braiit där hemma o att min lya står kvar o att posten kommer in :)
ska bara vet att mina tankar är med dej varje dag o undrar vad du gör o hur du mår o om du verkligen äter ordentligt med mat fast jag inte är hemma ;)
ta hand om dej o miin käära mor, du ör för underbar som finns där för min mamma när jag inte är hemma.. du är guld värd o finns ingen vän som du... <3

inget skoj annars som har hänt där hemma? ni kan väl maila lr skriva på FB om det är något skoj jag har missat...
vill höra lite skvaller, har ju inte jobbat på flera veckor nu o hört något skit prat? haha måste höra lite nu, öronen har ju inga sååår längre.. haha** send me lite gossip... :)

over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0