9dagar...

aa nu är det bara 9 dagar kvar tills vi sätter oss på plantet hem, hem mot kylan o snön.. usch!
är ju så man blir lite jessen, kom på det idag när vi la på stranden att va fasen ska jag göra med alla mina nya sommar kläder alla mina 10 par nya solglasögon till vilken nytta? kan ju ändå inte använda det nu, måste ju vänta en evighet tills man kan använda de.. suck! trist o lamt! bliir förbannad på snön som finns där, nu ska den bört, måste ju kunna vissa upp alla mina snygga kläder men går ju inte om de ska vara så kallt då måste ju det gamla tråkiga på igen..
aja.. finns nog egentligen inte så mkt ja kan göra åt det. mer än o bara gilla läget lixom!!
badat o solat på stranden idag, en väldigt omtalad beach, new nordic beach, men säjjer bara ALDRIG mer den, usch äckel strand.. svin dyr för det första, äcklig strand, full med sten o skit. vattnet, såg du inte ens dina knä när du badade, kan ju bero på att det fanns ett jävla avlopps rör som gick mitt ut i vatten! mysigt! näääj tack! så blev bara o ligga o lapa sol strålarna...
köpa ännu mer solglas ögon. bara 6 nya.. hade ju inte bara 10 hemma innan, men nu har vi så vi klara oss ett tag.. haha :)

nää nu ska ja vila mej lite, är seeg efter stranden...
o mätt i magen...

skriver mer sen kanfe ;) om tid ges, kvällarna är full späckade nu dom sista dagarna, allt ska shoppas o igår spelade vi bowling hela familjen, de va skoj.
pappa var en jävel på bowling var mer än vad jag visste..så själv klaart vann han. benne 2 jag 3 adam 4 edith 5 sean sist... hon hade inte riktigt rätta tekniken... hehe*

nää men skriver sen.. tjilliviiipen!




Kommentarer
Postat av: Steppe

Haha klart jag e inne. Måste ju kolla så allt e bra och att du sköter dig ;) längtar tills ni kommer hem ska försöka få upp värmen ännu mer i min lägenhet så kan du ju springa rundor i dina nya sommarkläder hemma hos mig iaf.

Älskar dig som bara den gumman!

Pusspuss

2010-02-09 @ 11:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0