6dagar..

har visst varit bad update, men mkt som ska shoppas in i det sista nu, ligga i solen o fånga dom sista sol strålarna innan man åker hem, det är ett måste!!
men nu börjar shoppingen leda mot sitt slut, härom dagen tog jag ut 20 000bhat, på en dag var dom slut, hade vi shoppat upp allt på, o den nya resväskan var full.. till o med nästan så full att vi börjar undra var vi ska göra av våra kläder vi har på oss här nere? herre jävla vad shopping djävulen kan ta över en.. hehe**
annars vad har hänt? solat o badat o shoppat de är vad denna veckan har bestått av, igår var i o fick oil massage, men min massör vad inget bra, hon var rent ut sagt usel! så det var lite trist..
men men.. efter det var vi o gick lite på walking street, gatan där alla vaknar upp på kvällen o det är full rulle..
'o ett jädra tjat om ping pong show. men fan så dyrt det var o kolla på så tyvärr bliiide inte det!

såg att det var några som komenterart o  sagt vilka de äe som läser, var riktigt skoj, var några jag inte trodde som läste...
hehe*
men de är kul att det finns några som läser ialf..
kan inte fatta att jag snart ska åka hem, snart är denna semester över, denna som man har sparat till o väntat på evigheter så är den över nu.. inte klokt juh, gick ändå rätt fort tycker jag, för om en vecka så är jag nästan hemma, om några timmar ialf, herregud.. undra vad det första jag ska göra?
första jag ska göra är o ta på mej alla vinterkläderna jag hade på mej när jag åkte hit, sätta oss på tåget o så åker vi igenom knäred till halmstad rätt knas , dumt det inte finns någon tågstation i knäred kunnde vi gått av där, men går inte.
men aja ialf så ska jag njuta av o se min lilal by glida för bi mitt tåg fönster o suck av all snö jag säkert komme se, sen så rullar vi in på perongen i h-stad o då vet jag att jag kommer se min underbara steppe, o då ska han minsann fåå en bamsekram o efter det ska han få bära mina väskor till bilen o sen ska det full värme på i bilen o sen ska det hem till min vovvsiing som sitter o väntar på mig o gevevaden.. ooooooo vad jag längtar..

nää nu ha ja skrivit klart börjar bli trött igen, fast jag nästan nyss vaknat, får la gå ner o lägga mej på sol stolen o vila lite.. typiskt nog är det lite molningt idag...

men bara så ni vet så kommer jag hem snart förbered er på detta.................. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0