5dagar...

ännu en dag mindre nu, satan såå nice...
har komenderat min mamma vad som ska göras nu innan jag kommer hem.. ;)
o en shopping lista på vad jag ska ha i kylskåpet när jag kommer hem, fan såå nice!
tur man ha en sådan braiiig mamma som jag har..
hon är den bästa mamma man kan ha..

nu är det chines new year här, så nu är det ett till new year man får vara med på, dock får jag vara med min man på detta, på svenska nyåret var jag med min andra man.. haha ;) de är inte klokt så bra jag har det två män o allt..
tröttnar man på den en så bara bytter man till den andra.. haha**

men nu börjar det kittla i kroppen av lycka, att bara veta att snart är jag hemma o snart får jag träffa alla jag saknar, o shiit min vovvsiing han ska jag mysa ihjäl..

nä nu ska vi ut o shoppa de sista jag o min man, vi fick ha moppen idag äntligen.. såå nu ska de ut o shoppas o kolla lite.. hoppas jag inte kör i hjäl oss nu sista dagarna... så håll tummarna för oss.. överlever vi så skriver jag kanfe senare..  ;)

ses snart sverige... hoppas ni längtar efter mej ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0