3dagar...

nu är det tusan baa lite kvar, la o funderade ett bra tag innan jag somnade igår på o herregud nu är det över snart!!
bliir helt tossig inombords av lycka o varm över o vet att snartt är jag hemma oss min mamma o min steppe o familjen i genevad...

herregisses!


vad som händer nu dom sista dagarna är att vi solar badar som tusan är ute o äter på resturangerna vi gillat bäst o mitt är ju beafethes lr hur det stavas med de var nr 1 helt klart bäst o helt klart det dyraste men gööör ingetiing för är de gott så är de o snart är semestern slut då äter vi inte ut något mer, dröjer det la tills nästan gång man åker ner hit.. haha**

over and out...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0