2days...

idag var sista gången vi badade på stranden, har sagt farväl till våra polare där, o så tog vi ett foto på bennes glass polare.. en man som gick runder o såld glass där på stranden o kom alltid till oss o så härmande han alltid benne hur han låg i stolen o kissade med ögonen, riktigt trevlig kille, så när vi köpte våran sista glass av han nu på eftermiddagen så frågade vi om vi kunde få ta ett foto på han o det gick bra! såå nu har benne minne från han.. vi lovade vi skulle komma tillbaka, men vi sa aldrig när, men han lärde sej våra namn o gick o ropade Benjamiiin Nathaliie Ädaaam  haha.. var för jävla roligt o sen stirrtanten som gapar värre än tuppen om morgonen hon blide lite ledsen när vi sa vi skulle åka hem hon ville vi skulle stanna längre.. men nää tyvärr en annan gång sa vi..

fatta vilket minne thaiar har egentligen, menar dom minns hur du ser ut, dom minns vad för mat du brukar beställa lr dricka, dom kommer ihåg din kläd stl där du handlar.. dom är helt makalöösa på o komma ihåg!
jäävligt ballt iaf!!!

imon ska vi bara bada lite i poolen iväg o fixa lite av det sista sen ska jag slåss med väskorna en sista gång se om jag får ner det sista om jag önskAr o verkligen trycker kanfe det går, men är bara det att även vikten kommit upp sej snart tror jaag dom på planet slänger iväg miina saker, för max vikten är 32 o jag är nästan över den nu med båda väskorna... typiskt!

men ni kan la hålla tummarna på att det kanfe löööser sej..
ska checka in grejerna på torsdag kl 22.00 ca såå tänk på mej då o håll tummarna, eran tid i sverige är då 16.00 så när ni går hem från jobbet tänk på mej då o önska mej lycka till...
sen lyfter planet kl 23.25 från Bangkok (thailändsk tid) sedan landar vi i Istanbul 06.00 ca (svensktid) på fredag morgon o efter det en jävla väntan på nån timme där sedan sätter vi oss på sista planet mot köpenhamn vet dock inte vilken tid har glömt det!men sen ska vi få på allt på tåget där sen o sen rullar vi hem åt... tid åter kommer jag med... sen är jag nästan hemma hos min familja som väntar påå mej på tågstationen i h-stad...

shiit det är inte klokt snart är vi där....

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0