10 dagar....

nu börjar det närma sej... nu är det inte länge kvar..det är nu det sista ska shoppas!
en
resväska är klar o färdig, helt proppfull, men har en hel väska kvar.. jippi, så ska shoppas lita till minsann...
nää men tänkte bara skriva lita fort, att vi har det bra, varit ute o shoppat lite granna på sistonde, även tjötat på min bror att han ska göra läxan o det går framåt ta mej fasen inte illa..
tänkte berätta mer om ikväll nr vi var på ön igår det var riktigt niice o fint..

men nu ska jag bada lite i poolen vänta på faster ska vakna o komma in på msn..
skrive mer sen..

vilka är ni som läser min blogg tro?? kan ni inte kommentera lite så man vet vilka som är här o snokar? hade varit skoj? är de några från jobbet som läser den, är det några helt o främmande som läser? skicka ett litet hej?
vet ialf två stycken som läser det är kära moren min o lilla steppe för dom vet jag, ni är för nfikna för o inte läsa.. haha* men ni ska vet att jag älskar er som bara den ändå,  o tur att det är nån som läser det man tjötar om.. hehe*

bada o hej..

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Natta... Jag är inne å läser din blogg! :) Men är dålig på att kommentera! Kram till dig från mig!

2010-02-08 @ 13:52:01
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Hej Natta!

Jag har läst lite på din sida och så har jag pratat med din mamma. Hon längtar riktigt mycket efter dig nu, så nu får du snart komma hem... Vi ses! Kram,Ingmarie

2010-02-10 @ 20:52:59
Postat av: Ida

Jag läser den så ofta som möjligt :D <3

2010-02-11 @ 08:15:20
URL: http://ideu-s.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0