sövit gött..

japp det kan man verkligen säjja!
vaknade nu vid 2 tiden att ja gsovit bra länge då, o det var überskööönt!efter det blev det en promenadis med doggen min..
o sen så klart lite check på facebooken o alla bloggar jag har o läsa! :)
sen nu om en timme typ ska man bege sej till jobbet tråkigt!
men har fan inte jobbat på en vecka knappt! men problmet är ju att när man inte är aktiv o jobbar så jävla vad man tappar stinget då, känner inte alls för o gå o jobba vill verkligen inte!
vill bara lata mej o vara hemma o inte göra något!

men verkar som om de kommer vara full rulle här igen nu verkar som grabbsen ska hit o lana... =)
alltid lika skoj med lite rörelse här :)

nää nu ska ja se om mannen jag bor ihop med vill kela lita innan jag ska sticka te jobbet..

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0