sleeping!

aa godnojjon everyone!
hoppas ni haar sovit gott!
själv är jag så fucking jävla trött idah osså, va fan är detta.. huvudet mitt värker osså som bara den!
suck! inget skoj alls. o ingen sol i sinne idag iheller! ännu tråkigare....
men får la ut o röra på sej ialf, ingen ursäkt för att det är lita molningt..

men nu strax ska jag köra till h-staden o besika bilen min hoppas hoppas det går bra..
min svarta lilla pärla! undra om ja ska sälja dej snart, gör så ont o sälja dej haha :) min lilla pärla!
goa dagar har vi haft ihop, goa skojiga kör runder har vi haft, runda till sthlm slår allt! 2ggr körning mot rött.. aa ni hörde rätt.. jag o röljusena o sthlm är inte överräns o jag som ser så "dåligt" missade totalt detta.. ;) haha*
men skoj hade vi ialf.. o nu snart om jag hittar nån som vill köpa dej så skiljs våra vägar ;) hahah*
låter ju som en hel tragisk historia! nä skärpning nu!!!

äsch önska mej lycka till o hoppas på blankt papper denna gång som alla andra!

over and out!



ska nog åka inom denna kicka o säjja heeje! MAHALKITA! <3<3 Glöm inte de!
lääänge lääänge sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0