Pust*

ciao!
jaha då var det en ny dag Härligt! ;)
sov i mästockan inatt, men kunde dock inte sova ordentligen kunde verkligen inte somna...
var näst in till omöjligt. men kunde sova gott när jag senare i morse kom hem till min egna säng på industrivägen. då slockande jag som en fura. fan så gött!

men nu sitter man här som vanligt, vafan man ha ju inget bättre för sej o jag har ju ändå rört lita på mej idag,
var ute o sprang en runda i skogen innan får vi la se om man kan röra sej imon man är ju lixom inte vältränad direkt ;)  lite seegt o flås blir de alltid, efter det väntades ett par stycken sit ups!
jag kan fan bara jag vill.. men de är strängt! :) tänk om man kunde träna på annat viss. min pappa har en bra metod har man de skoj i sängen 2ggr dagligen så kommer man vara i tipp topp o vältränad men de är ju min pappa, han är ju som han är o kommer alltid o vara :) men iför sej vi ser ju på han. han är ju slimad nu haha
:D

nä du idag ska man jobba kort jävla pass.. 16-21 sååå jävla onödigt! fan kan man inte få långa pass så det blir lita av det! men näj näj går inte! jävla SKIT!




Vill du leka med mej? Tell me, vad ska vi göra?! :D tss*


Kommentarer
Postat av: Malin hagman

Jätte fina bilder på dig

2010-05-06 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0