OnOff!

har ja tråkigt svar ja!
gubben jobbar som vanligt...
varit i h-stad med mammsing o faster idag vilken jävla stan dag, flum svar jag..är jag helt jävla knas.. MM tror nog det borde nog söka hjälp!
men finns nog ingen o få! för sent redan går itne göra något åt detta.. TO LATE hahaha*

har jobbat lite idag osså. tänka sej! men ingen som har en sommar jobba till mej lr ett vanligt jobb med en tjänst.
behöver ett jobb jag kan försörja mej på, ett jobb där dom uppskattar ditt slit, ett jobb där man inte blir behandlad som skit! men de ända som svider är ju faktist vissa av alla goa arbetskamrater man har där, o ni vet vilka ni är!
ni är underbar o guld värda! sen finns de ju vissa som.. jaaa Suck!
ingen kommentar där lixom, inga namn nämnda såå aa....
nämen helt alvarligt skulle behöva ett jävla jobb. trodde man kunde få lite mer där. menar nu börjar ju livet nu har jag tat steget helt ut i vuxen världen, ett hus finns inom min framtid nu, hur fan ska de gå ihop sej?
ska bara gubben min jobba röven av sej lr? aa ser nästan ut så nu! fan så triist, jag vill ju osså dra mitt las till stacken!
men vad fan gör man! JÄVLA VUXEN värld" gillar inte den!
kan jag önska mej lite igen`, önska önska önska önska!! nä funkar inte! TYPISKT!

aa ni som inte fattat lr hört så kommer jag inom kort bli MÄSTOCKA BO! coolt! ännu mer i skogen ska jag bo..
sååå MÄSTOCKA se upp hääär kommer jag... :)

over and out!

Egen Käär för en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0