on/av!

aa vet det är inte dirket någon rolig övertext, men va fan kommer inte på något!
vad har hänt?
inte ett jävla skit! sitter här fortf utan något jävla vettigt jobb. fått min lön idah men sluta lika fort! hade fan inte ens så det räckte till räkningarna detta måndaen.. FAAAAAAAAN! orkar inte leva så här, varför kan man inte få ett normalt jävla jobb o liv. fan vad allt ska vara svårt!
som jag alltid säjjer o tjötar om.. ÖNSKAR såå jag kunde vara yngre o mindra utan bekymmer :D fan så lätt allt hade varit

men nää så äre det inte!!!
annars, jo jag lever jag la..
kommit på att träna innebandy o springa äre nog inte min grej för fy fan vilken träningsverk jag har haft. kan verkligen säjja att jag har vetat att jag lever :) fan vilken öma skinkor jag har haft inte o leka med asså...
shitepommesfrittzey vad det värkte :D

can u meat me halfway?!
dont be a pussycat?!
shake that ass for me!?

lr nått jag vet inte.... haha*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0