Off/on!

har man sluat jobbat för ett tagsedan härligt!
ska snart få lägga mej o nana, ska bara köra söta lilla Ida till skolan  sen ska jag nana min kudde, fan så nice!
annars har min dag varit helt okey, suttit den mesta delen vid min kära data o glott men ibladn komem man bort i cyber världen lr vad fan de nu kallas, man glor massa olika på saker tjötar med folk kan vara riktigt skoj ibland, ibland prata man med såna som man inte gör så ofta o det är ju skoj :D lr vad säjjer du?
sen har ja solat lite, härligt härligt! o vet du vad jag har till o med tvingat mej ut o sprungit lita idah osså, fy fan vad strängt det vaar behövs nog tränas lite mer på de så man kan andras.. haha kondisen är ju inte på topp direkt!
men ska nog gå o lösa...

i dag är de fredag.. o det innebär ju FREDAGS mys ;) hihi** jao o steppis ska ha romantisk middag på max ikväll.. vad trevligt! ska bli så mysigt så mysigt! längtar...
vad ska vi mer hitt på tro?? något förslag??

nää om man skulle ta o bränna nån bra skiva till bilen den jahar börjat bli rätt tjööötig nu... :)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0