ny duschad!

mm ni hör ju övertexten lyder..
gisses nu luktar man ju nästan gött... :D

redo för en sväng till våxtorpen nu o hämta upp ideusen...
sen efter de är det raciing home som gäller för o sedan traska upp o jobba. min underbara steppe ska kolla över min bil sen, har ju helt jävla glömt bort att den ska besikas imon den gamla lilla bettan fan fan fan!
hoppas super steppe kan fixa de, han är bäst o duktig min allra bästaste vän i världen! är så lycklig jag har dej som vän, hade inte klarat mej en sekund utan dej... är så glad vi är vänner! du betyder så mkt för mej!!

nää om man skulle göra nått med sitt liv, hunden min snarkar värre än en timmerbil. slö hunden själv lixom var ute en runda innan o sprang med han o nu är han död. värre än mej ju :D
min lilla söta bäbiis Snappybuuus...









nä nu ska jag köra o tanka bilen o sen raca ut till våxtorp!
over and out!


glöm inte bort mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0