nääj så tjock....

har bliit!

haha*
haft en jätte mysig fredag med steppis helt underbar.. tack för du finns min underbaraste vän...
god "middag" på max extra allt ;) runda till bulls kallt tråkigt, efter detta runda till statoilen där efter gick bilen mot laholm där vi kollade in casablanca,där efter en runda till brasseriet.. jädrit nice, men dock lite konstigt folk inte direkt i min smak kanfe, men aa alla har ju rätt o gå ut o roa sej. vissa mer vissa lite mindre..
vissa är ena riktigt torris får jag säjja! o vissa är jävligt tjötiiga! men äe la så när man är nykter o hör allt första gången o inte som på fyllan då man bara hör mellan radeeerna så det blir bra efter 754893 gången ;)

men tack ialf för en dö trevlig kväll... får göras om inomkort! <3<3
biigbiiig love till min steppis! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0