borde bättra mej!

aa jag borde de egentligen men vet ju inte rikitigt vad jag ska skriva nu längre, var ju het på gröten under tiden i tajalandet, men menar då hade man ju något o skriva OM., nu vad ska ja skriva, jobbar sover äter bajsar aa. nä de äe inte min grej driekt väl, men kan ju säjja att jag är fett fast i denna jävla blogg värd som finns, tycker ja inte gör något annat än o glor bloggar så fort tid finns till.
iför sej de äe ju själv förvållant men de är så grymt jävla störande att man lixom bli fast av o läsa dom jag måste bara läsa vad de där jävla fjortisana dom gör. spec denna grymt störda jävla kissie.. usch!
vafö ens bara följa de, men är helt fast o måste se hur hon beter sej...
kanske så man ska blogga skriva vad man handlaar o sen hitta på att man handlar det för mkt dyrara än vad de är o sen skryta om sin kropp, o ändå behöva reducera alla bilder man lägget ut.
nej tack, ja är som jag 'r o går nog tyvärr inte ändra på. o blogga om vad jag handlar skulle nog mest bli om willy, gränsbyggde lr maxi tror jag, de är det mina penagar går till mat, bensin o sen tjatig lillebror haha ;)
hur kul är de lixom o veta*?
men ska säjja att gränsbyggden är ett jädra skojiigt ställe, jah o steppe brukar har jädra skoj där för utom när jag stor handlar då vill han inte vara med längre.. haha*

nä tack o adjö för mej nu ska lägga mej i soffan i glo fred flintston med kusinvitamin Teddeleddan nu..

have it nice bajs!



Lite kärlek får vi väl slänga in, är världens lyckligaste som har dej min underbara man
älskar dej överallt annat på denna jord, skulle inte kunna leva utan dej vid min sida <3 KÄRLEK nu o FÖR ALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0