söndag

mm nu var denna helg över.. fan vilken go helg de har varit. LEDIG
och umgåtts med goda vänner o tillomed lite med min man!
kan ni tänka er detta...
gårdagen var en härlig dag/kväll/natt... vi var ju på Sigges i gislaved o rajrajde.. gud vadskoj det var!
lite bonning place men helt okii, gillade de masso!!!
hade såå trevligt.. tack steppish för min fiina tröja me like =) <3

o massor av tack till lilla trollmor o moggis.. tack för ni passade våran lillabäbis snappy!
men verkade nästan som om ni har gillat de =) hehe* fick ju slita ut min hund därifrån annars hade ni inte släppt han! haha* tycker om er masso! <3<3

imon är de Måndag o min sista lediga dag. men kan ni tänka er imon ska jag o min man umgås hela morgonen o dagen fram till han ska till sitt G4S jobb på kvällen, fan vad underbart. har verkligen längtat eftr o få umgås o mysa med dej älskliing du äe så underbar min älskade man....du o jag för alltid de vet jag!! <3

mysstund innan ikväll med mammsiingen william steppish o sofie de var härligt o mysa med er gillar er!

nää nu ska jag lägga mej o nana.. vänta på att gubben ska komma hem från jobbet men är ju evigheter tillsdess!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0