naniig

mm nu är jag rätt så trött!
har varit hel galen dag.. började med att ut o gå 1 o halv timme i morse.
sen gick jag o jobbade mina två timmar efter de får jag till laholm o simmade en jävla massa längdeer av nöjt sedan en stund o bubbel poolen för sedan pressa på brännan lite i kärringa grillen. för sedan åka hem o gå en rejäll runda till...
mammsiiingen o jag har haft en mysig dag med detta...
skulle dock ha sett lite på film nu, men tvärr sa kroppen nää nu äe de läggdax opp o full fart imon igen..

så imon ska jag få träffa mina underbara söta små barn (kusiner) har lääängtat såå efter dom!
men äntligen imon ska de pussas o kramas... Läääängtar sååå! =)

men om man skulle nana nu sååå blir de snart TISDAG =)

dock får man nana ensam inatt gubben jobbar o jobbar, men i like the MONEY!
sovgott folket!






Natta Älskar er mina sötiiisar! <3

Kommentarer
Postat av: L.

ja behöver sällskap i mitt huuuuusii!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

♥ ♥

2009-09-23 @ 01:10:27
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0